تاریخ : دو شنبه 9 دی 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Evolution Studios را اکثر کسانی که هفت سال پیش پس از لانچ PS3 عنوان Motorstorm را تجربه کردند می‌شناسند؛ یک ریسینگ معمولی اما با برخی نوآوری جذاب با توجه به تکنولوژی در دسترس آن زمان.عنوان جدید این استودیوی همزمان با شبیه‌ساز رانندگی نسل حاضر سونی یعنی Gran Turismo 6 معرفی شد که البته یک ریسینگ نسل بعدی و در انحصار PS4 است؛ DriveClub.هر چند که مقایسه‌ی شبیه‌ساز خوش دست Polyphony با DriveClub یک جوک تاریخی است اما مفتخرم عرض کنم که DC با توجه به نمایش‌های زیبایی که در E3 و GC2013 داشت یکی از وارثان این فرنچایز بزرگ در آینده‌ی نه چندان دور خواهد بود.

boxshot

نام : DriveClub

نام سازنده : Evolution Studios

نام ناشر : Sony Computer Entertainment

سبک : شبیه‌ساز رانندگی

پلتفرم : PlayStation 4

تاریخ انتشار جهانی : Q1 سال ۲۰۱۴ میلادی

 



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

همانطور که می دانید کنفرانس سه کمپانی بزرگ صنعت بازیEA , مایکروسافت و سونی در جریان نمایشگاه Gamescom برگزار شد که در این قسمت می توانید این کنفرانس ها را با ۳ کیفیت دانلود کنید

Gamescom-2013-logo



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی تریلر پیش نمایش بازیها
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1398
نویسنده : مسعود نسکندی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران گرامی وبلاگ.

 ما به دلیل گسترش دادن وبلاگ و کمبود نیروی کار به چند نفر نویسنده اشنایی کار با لوکس بلاگ را دارد نیازمندیم.

اگر شما مایل به نویسندگی در وبلاگ ما هستید بهم پیام خصوصی بدهید البته همراه با ایدی که همیشه انلاین باشی.

با تشکر از مدیر محترم سایت:MMB



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 wii U pc ps4 xone دانلود بازی بازیهای دوبله شده اکشن کم حجم موتورسواری ترسناک استراتیژیک ps3 xbax ماجراجویی پچ بازیها نقدبرسی اخبار متفرقه نمرات بازی اسکرین شات تاریخ انتشار پیش نمایش بازیها دانلود نرم افزار دانلود انیمیشن دانلود باریهای اندورید مستند
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

زمانی که سخن از سبک Open World به میان می آید بدون شک نام اولین عنوانی که به ذهن می رسد سریGrand Theft Auto  می باشد . راکستار خالق این سری  توانسته است در هر نسخه از آن دست به ابتکارات و نوآوری های فوق العاده ای بزند و آزادی عمل واقعی را در اختیار مخاطب قرار دهد . اصلی ترین نکته ای که سبب شده است تا این سری به محبوبیت فوق العاده ای دست یابد ، ارایه ی تجربه ای ناب از زندگی واقعی در قالب یک بازی ویدویی می باشد .

GTA-V-800x450



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

نام: PayDay 2

سازنده: Overskill Software

ناشر: ۵۰۵ Games

سبک: تیراندازی اول شخص

تاریخ انتشار : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳ ( ۲۲ مرداد ۹۲ )

پلتفرم ها: Xbox 360  ، PS3 ، PC



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

در سال ۲۰۰۹، بازی Plants vs Zombies برای pc توسط شرکت PopCap منتشر شد. یک سال بعد این بازی برای گوشی های هوشمند، Xbl و Psn منتشر شد. این بازی در سبک Tower Defense بود و به سرعت محبوبیت خود را میان بازیبازان پیدا کرد. در جریان E3 امسال و در کنفرانس شرکت EA ما شاهد یک Plants vs Zombies جدید در سبک اکشن بودیم که Plants vs Zombies: Garden Warfare نام داشت. در ادامه مطلب میخواهیم نگاهی دقیق تر به این عنوان داشته باشیم:



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

شاید برخی با شنیدن نام Warface بی تفاوت از کنار آن رد شوند و بگویند که این عنوان تنها یک بازی اول-شخص نظامی دیگر است که اینبار یک ناشر بزرگ مانند Crytek را در کنارش می بیند. حتی ممکن است که برخی به این بازی بخندند، چرا که فکر می کنند توانایی رقابت با سری Call of Duty را ندارد. اما حقیقت اینجاست که Warface یک عنوان Free to Play است و بازیکنان می توانند تمام هیجان آن را به صورت رایگان تجربه کنند. سازندگان بسیار روی این کار جدی هستند تا بتوانند آن را به یکی از الگوهای سبک FTP تبدیل کنند.

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

وقت زیادی ندارد.دشمن از تیر رسش خارج خواهد شد.یا حالا یا هیچوقت.مردد است دستور حمله را بدهد یا خیر.خانواده های زیادی در این جنگ کشته شدند.اما برای چه باید به این چیز ها اهمیت دهد.او یک مزدور است.مزدور.به سربازانش میگوید که اماده باشند.اسلحه اش رو محکم در درستش میگیرد ماشه را میکشد.بنگ.حمله.همه با این صدا به سمت دشمن حمله کردند و در سنگر ها پناه گرفتند.او ترسش را کنار گذاشت و سعی کرد به جنگش متمرکز شود.جنگی که هیچ گاه برابر نبوده.جنگی که …..

 

 

نام:Killzone:Mercenary

سازنده: Guerrilla Cambridge

ناشر:SCEA

تاریخ انتشار: ۱۸ September 2013

سبک:FPS

پلتفرم:PS Vita

KZMercenaries کشتارگاه ابدی/پیش نمایش بازی Killzone:Mercenary

در ادامه مطالب

درردتایب



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : دو شنبه 26 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

آیا تا به حال دوست داشته اید به جای یک گلادیاتور قهرمان پا به میدان نبرد بگذارید؟ آیا به بازی هایی که درون انها دست و پای انسان ها را قطع میکنند علاقه دارید؟ اگر جواب شما مثبت است یک خبر خوب برای شما داریم ، تا مدتی دیگر بازی  spartacus legends برای دانلود به صورت رایگان درون شبکه های PSN , XBL قرار خواهد گرفت. ناشر این بازی شرکت شناخته شده ی یوبی سافت است و خودتان بهتر میدانید که این شرکت ناشر هر بازی نمیشود .، پس حتما spartacus legends نیز ویژگی های جدید و منحصر به فردی دارد که شرکت یوبی سافت قصد انتشار این بازی را برعهده گرفته است.

عنوان: spartacus legends

سازنده : Kung Fu Factory

ناشر : Ubisoft

سبک: action/fighting

تاریخ انتشار: MAY 2013

پلتفرم: PS3 , X360

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2013/04/676738_20120906_640screen005.jpg

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم فوق مدرن، تقریباً هیچ كاری غیر ممكن نیست. پیشرفت تكنولوژی یكی از بحث برانگیزترین مواردی است كه این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تكنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال 2012 معرفی یك IP جدید از طرف Ubisoft بود كه با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حركت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد.

در ادامه مطالب

 



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
صفحه قبل 1 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.